Enter in Blue
Image default
Dienstverlening

Profijt van een externe telefoniste

Voor sommige bedrijven is het opnemen van de telefoon een hekel punt. Er is vaak niet genoeg personeel aanwezig of men is simpelweg niet zo bekwaam in het goed te woord staan van klanten. In dat geval kan een telefoondienst met een externe telefoniste uitkomst bieden. Er zijn grote voordelen te behalen dankzij een telefoonservice.

De eerste en de belangrijkste, je bent altijd bereikbaar. Wanneer een (potentiële) klant het bedrijf probeert te bereiken maar geen gehoor krijgt, is de kans aanwezig dat hij het bij de concurrent probeert. Bij het inschakelen van een telefoonservice is het in ieder geval zeker dat je klanten altijd iemand aan de lijn krijgen. Nog een belangrijk voordeel, het is ontzettend tijdbesparend. Reken maar eens uit hoeveel uur per dag er in totaal wordt besteed aan het opnemen van de telefoon. Die uren kunnen nu worden besteed aan andere dingen. De telefoon kan soms heel storend werken, zeker als je net bezig bent met een belangrijke opdracht. Wanneer de telefoon dan om de tien minuten afgaat werkt dit niet bevorderend voor de productiviteit en de kwaliteit van de opdracht. Een telefoonservice kan dit probleem verhelpen, want er kan precies worden aangegeven wanneer het bedrijf bereikbaar is en wanneer niet.

Tot slot is een externe telefoniste veel goedkoper dan een telefoniste op kantoor die 8 uur per dag moet worden uitbetaald. Als voorbeeld nemen we het bedrijf Bizziphone. Je kunt daar uit verschillende pakketten kiezen. Zo heb je het starter pakket voor de zzp’ers en kleinere bedrijven. Hiervoor betaal je een vast tarief per maand van slechts 4,95. Daar kan je een telefoniste op kantoor misschien een kwartiertje van betalen. En daarnaast rekenen ze 1,85 per gesprek. Uiteindelijk zal dit voor de meeste bedrijven veel goedkoper uitvallen dan een eigen telefoniste op kantoor. Na het gesprek krijgt het bedrijf meteen een notitie doorgestuurd.

http://bizziphone.com