Bedrijven beloven vaak altijd bereikbaar te zijn voor hun klanten. Helaas is dit een belofte die snel wordt uitgesproken, maar niet altijd het geval is. Het komt nog vaak genoeg voor dat klanten voor lange tijd in de wacht staan, of dat de telefoon gewoonweg niet wordt opgenomen. In deze tijd is de klant koning. En in alle bedrijfsprocessen staat de klant centraal. Tegenwoordig is de concurrentie hoog. Wanneer je als bedrijf onbereikbaar bent voor je klant zijn er nog tien andere bedrijven die er alles aan doen om de desbetreffende klant binnen te halen. Tegenwoordig leven we in een wereld waarin de klant de voorwaarden stelt. Dus ook wanneer hij/zij u kunt bereiken. Voor een bedrijf is het heel belangrijk om de band met de klant goed en sterk te houden. Veel bedrijven investeren dan ook veel in de relatie met de klant. Om zodoende de aandacht van de klant vast te houden en zich voor lange tijd aan de klant te binden. Het binden met klanten kan door middel van de zogenaamde customer care. Customer care omvat alle zorg voor uw klanten. Dat wil zeggen dat je in alle behoeften die de klant heeft tegemoet komt. Een van de belangrijkste behoefte die een klant heeft is een goede klantenservice. Een klant wil gehoord worden. Wanneer de klant het gevoel heeft dat er naar hem/haar wordt geluisterd dan zorgt dit voor een positieve ervaring bij de klant en kan er een soort van goodwill ontstaan. Helaas komt het nog heel vaak voor dat klanten zich niet gehoord voelen. Vaak zijn bedrijven niet bereikbaar. Dit zorgt voor de klant voor een negatieve ervaring wat kan leiden tot het overstappen naar de concurrent. Tegenwoordig kunt u als ondernemer een telefoondienst inschakelen. Dit is een antwoordservice die al uw telefoontjes beantwoord. De klant krijgt dan een telefoniste aan de lijn die op de hoogte is van uw bedrijf. En daarom ook uw klanten te woord kan staan wanneer u dat zelf niet kant. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl |